SLUŽBY
Rychlost a preciznost je naší jistotou - administrativa na dálku.
Neváhejte a využijte širokého spektra služeb z oboru administrativy a marketingu, které nabízím:
- jednání a zastupování na všech správních úřadech, popř. jednání u zákazníka, dodavatele
- dotace - zjišťování informací, vyplnění a podání žádosti o dotace
- zastupování vaší asistentky či jiného zaměstnance u vás ve firmě v době nemoci, dovolené
- administrativní podpora vaší kanceláře
- vyřízení telefonátů a emailové korespondence, datová schránka
- vyřízení telefonátů a emailové korespondence, datová schránka
- vypracování a vyřizení objednávek, cenových nabídek a poptávek
- příprava prezentací
- internetový průzkum - vyhledávání dat
- vyhledávání nových kontaktů, sledování cenových nabídek konkurence
- správa e-schopu, doplnění zboží, komunikace se zákazníkem, vyřízení objednávek, fakturace
- tvorba a údržba web stránek, profilu na sociálních sítí
- pochůzky na úřadech státní správy a obchodních partnerů
- vedení daňové evidence, zpracování daňových přiznání atd.
- sjednávání schůzek a vedení pracovního kalendáře, připomínání schůzek
- přepisování textů, vytváření grafů a tabulek v Excelu, PDF prezentací apod.
- fakturace
- inventury
- rezervace
- další služby dle požadavků a potřeb klienta apod.