SLUŽBY

 Rychlost a  preciznost je naší jistotou - administrativa na dálku.

Neváhejte a využijte širokého spektra služeb z oboru administrativy a marketingu, které nabízím:

    • jednání a zastupování na všech správních úřadech, popř. jednání u zákazníka,  dodavatele
    • dotace - zjišťování informací, vyplnění  a podání žádosti o dotace
    • zastupování vaší asistentky či jiného zaměstnance u vás ve firmě v době nemoci, dovolené 
    • administrativní podpora vaší kanceláře
    • vyřízení telefonátů a emailové korespondence, datová schránka
    • vyřízení telefonátů a emailové korespondence, datová schránka
    • vypracování a vyřizení objednávek, cenových nabídek a poptávek
    • příprava prezentací
    • internetový průzkum - vyhledávání dat
    • vyhledávání nových kontaktů, sledování cenových nabídek konkurence
    • správa e-schopu, doplnění zboží, komunikace se zákazníkem, vyřízení objednávek, fakturace
    • tvorba a údržba web stránek, profilu na sociálních sítí
    • pochůzky na úřadech státní správy a obchodních partnerů
    • vedení daňové evidence, zpracování daňových přiznání atd.
    • sjednávání schůzek a vedení pracovního kalendáře, připomínání schůzek
    • přepisování textů, vytváření grafů a tabulek v Excelu, PDF prezentací apod.
    • fakturace
    • inventury
    • rezervace
    • další služby dle požadavků a potřeb klienta apod.

Osobní schůzky, obchodní partnery a úřady navštěvujeme v Olomouci, Šternberku, Přerově, Prostějově, Uničově, Šumperku a okolí. 


Další administrativní činnosti, které nepotřebují osobní kontakt vyřizujeme po celé České republice pomocí emailu, telefonu, skype, poštou apod.


Neváhejte nás kontaktovat s jakýmkoli dotazem či připomínkou. 


Naší prioritou je Vaše spokojenost. 


Samozřejmostí je osobní přístup a náležitá pečlivost.


Spolehlivost a diskrétnost zaručena.